תנועת ש"ס תערוך כנס נשים ענק באצטדיון ארנה

איתי גדסי No Comments on תנועת ש"ס תערוך כנס נשים ענק באצטדיון ארנה

אחרי ההצלחה בכנס הקבלת פני רבו בבריכת הסולטן, רשת אל המעיין תערוך כנס ענק באצטדיון ארנה לנשים בלבד. בו יטלו חלק בנות ובוגרות רשת החינוך של ש"ס זאת במלאות 3 שנים לפטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום השנה השלישי לעלייתו לגנזי מרומים של מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל, תקיים תנועת ש״ס מספר אירועים לזכרו.

האירוע המרכזי יתקיים לבנות ישראל באצטדיון הארנה בירושלים, ביום חמישי ב׳ מרחשוון בשעה 12:00. כנס ענק לעשרת אלפים בנות הרשת לזכרו של מרן זיע״א, כמו כן יתקיים יום שכולו תורה בבית המדרש יחווה דעת יחד עם גדולי ומאורי הדור שליט״א.

יום שכולו תורה לזכרו של מרן הגר״ע יוסף זיע״א. ביום חמישי, ב׳ בחשוון, גדולי ומאורי הדור שליט"א ימסרו שיעורי תורה במהלך יום האזכרה למרן זצוק"ל, בהיכל בית המדרש ׳יחווה דעת׳ בירושלים. מאות רבות של אברכי כולל ועמך בית ישראל צפויים להשתתף. בערב תתקיים עצרת התעוררות בראשות הכהן הגדול מרן חכם שלום כהן שליט״א. התכנסות לסליחות ודברי התעוררות ברחבת הקבר בשעה 11:00 בלילה.
יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי: ״החלטנו השנה להקדיש את האירוע המרכזי ביום הזיכרון לבנות ישראל, שממשיכות בגאווה את מורשתו של מרן זצ״ל. עשרת אלפי בנות רשת החינוך ההולכות בדרכו של מרן ומתחנכות במוסדותיו הן העתיד האמיתי להמשך מורשתו״.

47aabb28-9363-4c41-b91c-6913ba18ca10



0 תגובות